Shopping Cart

No products in the cart.

Un sentiment bun cu care să-ți începi anul: Recunoștința

Iată o emoție bună cu care să începi noul an: ”Recunoștința”!

Inginer fiind, cu o gândire preponderent rațională, mereu m-am ferit de acest subiect, crezând că este numai despre sentimentul ”warm & fuzzy” (plin de încărcături emoționale), care mie personal nu îmi prea iese 🙂

Dar există o înțelegere mult mai profundă a recunoștinței, care nu doar că te ajută s-o practici mai conștient, dar să devină parte din toată munca ta!

Sunt 4 praguri prin care o persoană trece cu privire la nivelul recunoștinței din viața lui:

  1. Indiferent (business as usual): nu prea iei în considerare recunoștința față de cei din jur. Consideri că ești îndreptățit să primești anumite servicii și produse atâta timp cât plătești pentru ele.
  2. Considerent pentru efortul depus: le mulțumești celor din jur pentru efortul depus pentru tine, bunul simț primar pe care majoritatea îl avem.
  3. Conștient de semințe și pix: ești recunoscător celor din jur știind că ei nu au apărut întâmplător în viața ta. Semințe similare ai perpetuat în trecut, iar recunoștința te ajută să perpetuezi semințele similare.
  4. Totul e un miracol: ești recunoscător pentru tot ce vezi în jurul tău, cu bune, cu mai puțin bune. Semințele de recunoștință te forțează practic să menții acest sentiment mereu.

Vezi mai jos interviul pe care l-am avut cu Andy!

Tot în această discuție vorbim despre 6 moduri practice prin care îți poți exprima dar și primi recunoștința față cei din jur.

Mulțumesc Andy Szekely pentru invitație!

Descarcă ghidul introductiv!

Abonează-te la newsletter-ul Diamond System și vei primi instant ghidul pdf introductiv "Crește-ți venitul folosind Sistemul Semințelor", plus o serie de lecții video cu principiile de bază ale acestui sistem!

Vă rugăm așteptați

Am primit înscrierea ta. În curând vei primi un email de confirmare.

Notă: Acest email pentru confirmare ar putea ajunge în spam. Dacă nu-l găsești în inboxul principal după câteva minute, verifică și folderul de spam. 

Înscrierea la newsletter nu este finalizată până nu confirmi adresa ta de email!