O întrebare des întâlnită în rândul celor care lucrează în vânzări, dar și în rândul antreprenorilor și freelancerilor:
Cum pot crește prețul pentru produsele și serviciile oferite, astfel încât să nu simt un disconfort sau teamă de a pierde clienți?
Despre cum să-ți crești prețurile la produsele și serviciile tale ne răspunde Geshe Michael Roach alături de 2 profesori experimentați ai Colegiului din Sedona : Connie și John Brady.
Am avut și eu această provocare, de a mă simți vinovat sau incomod când a trebuit să cresc prețurile. Dar iată cum aceste obstacole pot fi trecute în mod foarte elegant prin sistemul semințelor.
În primul rând, trebuie să înțelegem care este scopul final, anume creșterea veniturilor și să facem diferențierea între cauza reală (tiparul mental) și metoda convențională. A crește prețul este o metodă convențională, care speri să-ți aducă și creșterea veniturilor. Dar lucrurile nu stau mereu așa.
Putem avea oricare din cele 4 situații:
- crești prețul, crește venitul
- crești prețul, scade venitul
- scazi prețul, crește venitul
- scazi prețul, scade venitul
Deci, atâta timp cât cauza reală nu este perpetuată, creșterea prețului nu va determina în mod automat și creșterea venitului.
Sunt 3 tipuri de semințe la care să fii atent pentru a crește prețul și a beneficia și de o creștere a venitului:
- încredere și loialitate pe de-o parte / eliminarea suspiciunii pe de alta – a creea cea mai bună poveste despre cei care îți provoacă aceste suspiciuni
- a fi corect cu plata taxelor, a planta semințe pentru bani
- a te îngrijora despre ce cred alții – este un tipar bun de perpetuat
Mai în detaliu, vezi episodul: