Shopping Cart

Nu ai niciun produs în coș.

Cea mai bună metodă de a-ți crește prețurile

O întrebare și o provocare des întâlnită în rândul antreprenorilor în această perioadă este: “Cum pot să-mi cresc prețurile astfel încât să fiu în pas cu contextul actual?”

Fie din pricina inflației sau a creșterii prețului la celelalte bunuri și servicii, proprietarii de afaceri resimt în perioada asta presiunea de a crește prețul la serviciile și produsele pe care le oferă.

Dar prețurile nu pot fi crescute pur și simplu din pix. Există o temere față de bunul mers al afacerii și față de relația cu actualii și vechii clienți.

În materialul video de mai jos vom discuta despre:

  • scopul final al creșterii prețurilor la produsele și serviciile tale
  • despre relația dintre preț și profitul afacerii
  • cele 4 posibilități de poziționare a prețului și a profitului
  • tiparul de bază ce ai nevoie să-l perpetuezi pentru a crește în mod sănătos prețul și apoi profitul
  • eliminarea deciziei capcană de a “crește prețul sau a-l menține constant”

Spor!

PS. Dacă ești antreprenor sau proprietar de afacere și vrei să implementezi principiile sistemului semințelor #seedsystem în managementul afacerii tale, am 2 recomandări pentru tine:

1. Programează-te la o ședință introductivă de mentoring în sistemul semințelor aici:

Seed System Mentoring

2. Alătură-te clubului Seed System! Este grupul mastermind în cadrul căruia avem un program de 14 săptămâni în care înveți cum să implementezi treptat uneltele sistemului semințelor pentru creșterea afacerii și a carierei tale.

Descarcă ghidul introductiv!

Abonează-te la newsletter-ul Diamond System și vei primi instant ghidul pdf introductiv "Crește-ți venitul folosind Sistemul Semințelor", plus o serie de lecții video cu principiile de bază ale acestui sistem!

Vă rugăm așteptați

Am primit înscrierea ta. În curând vei primi un email de confirmare.

Notă: Acest email pentru confirmare ar putea ajunge în spam. Dacă nu-l găsești în inboxul principal după câteva minute, verifică și folderul de spam. 

Înscrierea la newsletter nu este finalizată până nu confirmi adresa ta de email!