O întrebare și o provocare des întâlnită în rândul antreprenorilor în această perioadă este: “Cum pot să-mi cresc prețurile astfel încât să fiu în pas cu contextul actual?”
Fie din pricina inflației sau a creșterii prețului la celelalte bunuri și servicii, proprietarii de afaceri resimt în perioada asta presiunea de a crește prețul la serviciile și produsele pe care le oferă.
Dar prețurile nu pot fi crescute pur și simplu din pix. Există o temere față de bunul mers al afacerii și față de relația cu actualii și vechii clienți.
În materialul video de mai jos vom discuta despre:
- scopul final al creșterii prețurilor la produsele și serviciile tale
- despre relația dintre preț și profitul afacerii
- cele 4 posibilități de poziționare a prețului și a profitului
- tiparul de bază ce ai nevoie să-l perpetuezi pentru a crește în mod sănătos prețul și apoi profitul
- eliminarea deciziei capcană de a “crește prețul sau a-l menține constant”
Spor!
PS. Dacă ești antreprenor sau proprietar de afacere și vrei să implementezi principiile sistemului semințelor #seedsystem în managementul afacerii tale, am 2 recomandări pentru tine:
1. Programează-te la o ședință introductivă de mentoring în sistemul semințelor aici:
2. Alătură-te clubului Seed System! Este grupul mastermind în cadrul căruia avem un program de 14 săptămâni în care înveți cum să implementezi treptat uneltele sistemului semințelor pentru creșterea afacerii și a carierei tale.