Shopping Cart

Nu ai niciun produs în coș.

Ce are în comun un Tesla Cybertruck și un Iphone și cum te poate ajuta acest lucru în cariera ta!

După cum probabil ai auzit, zilele astea ne pregătim pentru un nou eveniment introductiv al Sistemului Șlefuitorului de diamante. Este vorba de nivelul 9 – Adevărații inovatori și cauzele profunde pentru creativitate. Evenimentul introductiv are loc marți, pe 3 decembrie și se va intitula ”Creativitate și inovație la cerere”.

Gândindu-mă la subiectul evenimentului, mi-a atras de curând atenția o lansare de produs care efectiv a trimis o undă de șoc pe tot mapamondul. Este vorba de acel gen de lansare care are potențialul de a zgudui din temelii vechiul stabilimient.

Este vorba de noua mașină lansată de Elon Musk – Tesla Cybertruck. O mașină de teren, din categoria pickup, cu motor electric și tehnologie de ultimă oră.

Ca să ai o imagine de ansamblu, piața de mașini de tip pickup truck (camionetă), este deja o piață matură, de aprox 100 miliarde $ în America. O piață ai cărei clienți sunt în proporție de 90% bărbați, iar liderii incontestabili sunt GM și Ford de zeci de ani. E adevărat, americanii au ceva cu aceste camionete, când am fost și eu prin SUA vedeam la tot pasul aceste camionete, care de altfel sunt destinate pentru cărat materiale, construcții…etc. În schimb americanii le folosesc în multe alte activități, aproape la fel ca pe o mașină normală.

Iar acum vine Elon Musk și atacă această piață cu noul model Cybertruck. Cum a făcut acest lucru? Voi face o scurtă analiză în materialul video din acest articol.

Un alt exemplu de lansare de produs despre care am vorbit în acest video este binecunoscutul telefon Iphone. Acest telefon când s-a lansat a fost deasemena un factor deranjant pentru piața deja stabilită la vremea respectivă (2007). La vremea respectivă existau marii producători în domeniu (Nokia, Erricson, Blackberry..etc) care aveau o cotă semnificativă din piață. Iar în acel moment apare noul telefon lansat de Apple, Iphone. Apple care la momentul respectiv producea doar calculatoare, intră într-o piață nouă și o zgudiue efectiv. Iphone apoi a fost copiat de toți ceilalți jucători pe piață, deoarece a stabilit noul trend în care s-a îndreptat piața.

Ce au în comun Steve Jobs când a lansat Iphone și Elon Musk lansând noul Cybertruck: Creativitate și inovație.

Urmărește mai jos un scurt review pe care l-am făcut despre cele două lansări. În acest material am discutat și despre vacuitatea creativității și inovației și de ce este posibil să ai parte de creativitate la cerere, oricând ai nevoie. Ne dorim să înțelegem cum să aplicam principiul de bază din Șlefuitorul de diamante pentru a avea și noi la rândul nostru parte de un flux continuu de creativitate și invoație în munca pe care o facem.

Acum am câteva întrebări pentru tine. Poți alege să răspunzi la care din ele ți se aplică, sau la toate de ce nu:

  • Care este ultimul produs sau serviciu la care ați lucrat și v-ați bucurat de întreg procesul creativ?
  • Ce are însemna pentru tine ca antreprenor să ai parte de un flux continuu de creativitate în conceperea produselor și serviciilor pe care le oferi clienților tăi?
  • Dacă ești manager, cum crezi că te-ar ajuta să fii mai creativ în felul cum îți gestionezi echipa?
  • Dacă lucrezi în domeniul creativ (scriitor, copywriter, marketer, designer)…crezi că există o legătură directă între a fi mereu creativ și profitul realizat?
  • Sau dacă pur și simplu vrei să începi un nou proiect, crezi că te-ar ajuta să fii creativ în a face primii pași?

Dacă este acest subiect relevant pentru tine momentan, te aștept marți la eveniment!

Descarcă ghidul introductiv!

Abonează-te la newsletter-ul Diamond System și vei primi instant ghidul pdf introductiv "Crește-ți venitul folosind Sistemul Semințelor", plus o serie de lecții video cu principiile de bază ale acestui sistem!

Vă rugăm așteptați

Am primit înscrierea ta. În curând vei primi un email de confirmare.

Notă: Acest email pentru confirmare ar putea ajunge în spam. Dacă nu-l găsești în inboxul principal după câteva minute, verifică și folderul de spam. 

Înscrierea la newsletter nu este finalizată până nu confirmi adresa ta de email!