Coș de cumpărături

Nu ai niciun produs în coș.

Cum să-ți transformi competitorii în parteneri

Majoritatea modelelor de business în ziua de azi sunt bazate pe modelul competitiv. Se aduce mereu în discuție ideea de cotă de piață, la orice nivel. Practic piața este considerată ca o mare pizza din care toți se zbat să prindă o felie cât mai mare.

Acesta este un model învechit și nu are cum să funcționeze pe termen lung.

În sistemul Șlefuitorului de diamante, poți da atenție competiției pentru a te inspira de la ei iar apoi pentru a susține pe ceilalți jucători în aceeași piață. Dar în niciun caz nu pui accent pe competiție ca să îi iei din cota lor de piață.

Unele din cele mai celebre exemple din istorie și din prezent sunt: Pepsi vs. Coca Cola, PC vs. Mac, Mercedes vs BMW, etc… iar în politică nu mă bag :).

Unul din cele mai puternice tipare mentale pe care poți să-l hrănești, este să iei cel mai mare ”competitor” al tău și să începi să-l ajuți, direct sau indirect.

În episodul 16 din matinalul ”Pomul cu piersici” primim din partea lui Janice ( o colegă pe care am cunoscut-o în cadrul colegiului din Sedona) întrebarea:

”Cum pot să-mi asigur loialitatea angajaților, în special în această perioadă de criză. Afacerea mea este sezonieră, am nevoie să știu ce semințe pot planta pentru a avea parte de ajutor pe tot parcursul anului?”

În acest episod vei afla:

  • Cum îți asiguri retenția și loialitatea angajaților
  • Cum treci peste incertitudinile provocate de sezonalitatea unui business
  • Care a fost contribuția lui Benjamin Franklin pentru economia mondială

Spor!

Descarcă ghidul introductiv!

Abonează-te la newsletter-ul Diamond System și vei primi instant ghidul pdf introductiv "Crește-ți venitul folosind Sistemul Semințelor", plus o serie de lecții video cu principiile de bază ale acestui sistem!

Vă rugăm așteptați

Am primit înscrierea ta. În curând vei primi un email de confirmare.

Notă: Acest email pentru confirmare ar putea ajunge în spam. Dacă nu-l găsești în inboxul principal după câteva minute, verifică și folderul de spam. 

Înscrierea la newsletter nu este finalizată până nu confirmi adresa ta de email!